Ya kızlar ikiz gebeliğim var tüp bebek ile transferi yapan doktorum 3 buçuk aya kadar ona gittik en basından beri biri kız biri erkek dedi ona hazırladık arkadaşlarım hep mavi pembe almışlar hediyeler 😂 19.haftada kontrole gittim başka doktoruma ikiside kız dedi şaşırdık kaldık ya detaylıyı bekliyoruz şimdi zaman geçmiyor sanki size de oldu mu böyle