Anne-olmak2 Dern bu erkek gibi 😅2 bebekler daha bi meraklandırıyor insanı bide kozım 17 hafta bitene kadar göstermedi ultrason resimlerine baka baka araştıra araştıra tahmin ediyorum artık 😅doğrusunu Allah bilir tabi
Nezosikra Yamus https://imgyukle.com/i/yejdwn https://imgyukle.com/i/yejA1h bide bana bakarmisiniz lütfen 🤗🤗
Yamus Eemmyy tekrar tekrar baktım çıkıntı oglumunkı gıbı kızlarda cıkıntı duz sızdekı havaya bakıyor bıde turkıyede yaşamıyorsunuz galıba
Haticeky Yamus [url=https://hizliresim.com/R2lFe0][img]https://i.hizliresim.com/R2lFe0.jpg[/img][/url]
Haticeky Haticeky @Yamus [url=https://hizliresim.com/blCxnI][img]https://i.hizliresim.com/blCxnI.jpg[/img][/url]
Hulya1212 Yamus evet cnm suan 20 haftalıgım 2 hafta önce kıza benzedığını soyledı gönlumdekı erkektı 2 kızım var buda 3. Prenses olacak
Yamus Hulya1212 hade hayirlisi benimde. 1 kiz iki oglum vardi simdi 50 gunluk bi prensesim daha oldu kizlar daha hayirli bu devirlerin erkeklerinde pek hayir yok
Yamus Dern tekrar tekrar baktım ama kalıtesı ıyı degıl fotonun emın olmadan kımseye cevap vermek ıstemem emın olduklarıma verdım