Maviabdulkadir56 Pankek bulantılarım çok vardı hemen hemen herşey gözümden çıktı diyebilirim yavaş yavaş kuruyemiş yeşillikle barışmaya çalılıyorum bakalım inşallah düzelitde yararlı olanı yerim
Pankek Maviabdulkadir56 Olur olur merak etme. Ben 131 kilo ile hamile kaldım. Hayatım cips, abur cubur, fastfood, ağır yemekler, koca porsiyonlar. Ben bile vazgeçtiysem hepsinden, sen de yapabilirsin. Bu arada 3 kilo aldım. 37. Haftadayım
Haticebice Maviabdulkadir56 yaaaa ben de son 1 aydır aynı durumdayım 4. Aya kadar bulantı yüzünden bişey yiyemedim 4. Aydan sonra içimdeki kara delik kapanmıyor 😂
hanifectn0532 Maviabdulkadir56 valla öyle esim uzakta sürekli diyor çok kilo almissin😂😂 bende sende hamile kalmış olsaydın beni anlardın dedim😂😂😂🙈
Firdevs192 Maviabdulkadir56 canım bulantin yok mu bu haftalarda. Ben 17 haftalıkken yemeğe bakmaya korkardim
Maviabdulkadir56 Pankek maşallah yaa ne güzel iniallab sağlıkla kucağına alırsın az kiloda iyi değil fazlasıda Rabbim selamete kaldırsın inşallah
duygusm Maviabdulkadir56 Benim de aşırı açlık yaşadığım haftalarım olmuştu. Gece yatarken kahvaltının hayalini kurardım 😂😂 genelde geçiyor bir süre sonra. Kilonuza dikkat edin ama çok da takılmayın, benden tavsiye 😉
Maviabdulkadir56 duygusm ben yemek görmediğim sürece canım yemek istemez ama yemeye başladımmı durması zor 😃 kabızlık sorunu çok yaşıyorum yaşamasam aslında kendimi bukadar şiş hissetmem
gzddgll Zuzuum bende 14haftalığım 2.5 falan aldım bana normal gibi geliyor inşallah böyle ilerleriz ilk gebeliğimde bende 30kilo almıştım toplamda 🙈
Zuzuum gzddgll ben 9. Ayımı göremediğim için bilmiyorum ama yüksek ihtimalle bende 30 u görürdüm şimdi bende iyi gittiğimi düşünüyorum 😊bebişlerimize sağlıkla kavuşalımda kg önemli değil
Maviabdulkadir56 gzddgll ben 17 haftamdayım az evvel tartındım 2 kilo yalnız almışım neyseki çok değilmiş
gzddgll Maviabdulkadir56 evet ya çok değil inşallah almayız çok ben ilk gebeliğimde 20den sonra uçmuştum