Maviabdulkadir56 O biraz bence hamileyim, bebeğimi beslemeliyim diye bilinç altımızda oluşun bir olgu. Ben 3. Ay bitene kadar diyet yaptım çünkü kilo almamam lazımdı. O zaman yediklerini eleyeceksin. Suyu bol içip, öğün dışında salatalık, salata, marul, yeşillik, meyve (günde 3-4 tane max.), her gün bir avuç kuruyemiş, doldur mideni ki gereksiz şeylere yer kalmasın. 3 tane yiyeceğine 1 tane yersin hamurişi. Ekmek tam buğday, tahıllı falan tüket. Yani madem yiyeceksin bebeğine faydalı olanı ye. Hamurun sana da bebeğe de hemen hemen hiç faydası yok maalesef. Odun ye daha iyi 🙈🙈