Kızlar bugün 39+3 olarak kontrole gittim. 2 cm açıklık var dedi doktor. Kasılmam var ama nst de sancı çıkmıyor. Doktor bu hafta sonu başlar sancıların dedi. Bebek kanala girmiş hatta muayene ederken saçlarını elledim dedi. Arkdaşımda beni korkuttu. 2 cm le benim doğumum başladı diye. Bebeği riske atıyorsun falan diye. Ama onun düzenli sancısı vardı öyle anlatmıştı. Bende bişey yok. Haftasonu oldupu için başka hastaneye gitmek zorundayım. Gitsem suni.verecekler bana. Na yapmalıyım? Dayanılmaz bişeyim yok doktorum da bir problem var demedi. Sancıların başlar yakında dedi. Kafamı allak bullak etti. Kızımın hareketlerini kontrol ediyorum sürekli zaten. Fikir verin lütfen ! Başına gelen var mı öyle ?