Azracan minikcasper tabiki etkiliyor bendede baş ağrısı yapıyor hatta hemşire bana diyor sen nasıl ayakta durabiliyorsun başın dönmüyor ben bebek açısından dedim
minikcasper Azracan ben anne açısından bahsetmiştim ufak bi anlaşmazlık oldu aramızda 😁. Ne bizlere ne bebeklere bişey olmasın hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah
Zlhb minikcasper benim de çok düşerdi ilk aylarda hep acillik olurdum baş ağrısı yapardı Çünkü korkma tuzlu ye dedi doktor bana bol su iç dedi
minikcasper Zlhb evet banada öyle dediler düz yat başına yastık koyma ayaklaeının altına koy uzan dediler tuzlu ye ayran iç falan. Dün 1.5 saat sonra falan kendime geldim
Aydan95 Ay bu tansiyon benide mahv edicek sonunda ya🤦🏻♀️37 haftayim 36+5 basladi 128-85 89 gibi. Buyuk sorun degilde kucuk inmiyor
Aydan95 minikcasper aynen ya🤣bide diyor ki dogursaydin kurtulurduk sag salim alalim kucagimiza diyor ya bana geliyorlar😁sanki benden cok rahatsiz oluyor😁