Arkadaşlar 7+6 haftalık hamileyim pazartesi günü doktora gidicem kontrole. Bu akşam kendimi tuhaf hissettim tansiyonumu ölçtüm 11e 4 çıktı tuzlu ayran içtim 10 dk sonra tekrar ölçtük 11e 6 çıktı. Forumda baktım ama yüksek olanlar yazmış benim 12ye 6 yada 8 olurdu hep. İlk aylarda tansiyon düşmesi normal mi ne kadar zaman sürer. Korkuyorum bayılmaktan evde tek oluyorum gündüzleri.