sympapatya çok teşekkürler
Topraginannesi1 ben avent aldım en iyisi o diyorlar
Clementine_ ben yaşamadım problem camda kullandım plastikte ikisinden de memnun kaldım
Topraginannesi1 Philips avent 🤗
Topraginannesi1 Madela ve tomme tippie aldım 🙏