Bugün gittim doktoruma 30+4üm, 2 hafta önce gittiğimde suyunda azalma var dedi, bahsettiği azalma da normalde 8ve üzeri iyi kabul edilirken benim suyum 7ydi. Hurma ve havuç önerdi. Tabi ki bol su içeceksin dedi. Ve dinlen dedi, temizlik süpürge gibi işlerden uzak kal dedi. Bugünkü kontrolümde suyum 7,5 çıktı az da olsa artırabilmişim. Bazı kaynaklarda da 5e kadar normal kabul ediliyor. İşini riske de atmak istemiyor bazen doktorlarımız haklı olarak, suyun bol olmasını istiyorlar ama her vücudun kimyası farklıdır. Gereken önlemi alıp kalbinizi ferah tutun🥰