Hanımlar merhaba biz bugün 31+1 olduk kontrolümüz vardı. Kızım 1750 kg cıktı onda sıkıntı yok şükür de Dr suyumun görmek istediğinden az olduğunu bu hafta biraz daha su içmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi. Haftaya tekrar görmek istiyorum seni hala aynıysa ciğer geliştirici bi iğne vurucaz dedi.
Ciğer geliştirici benim aklımda erken doğum riski taşıyanlara yapılıyor olarak yer etti neden bilmiyorum. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Su içiyorum aslında sadece bir iki gündür çok sevdiğim şişen kırılmıştı 🙈 daha az içtim farkındayım ama 2 günde de etkiler mi acaba? Yaşayan var mı böyle bir şeyi ya da tavsiyesi olan?