Ozgeanne Ben 25 haftalık hamileyim geçen hiç sebep yokken lekelenmem geldi. Ve ben de gün aşırı 3 4 km yürüyordum. Acile gittik ne ilişkiye girme durumu vardı, ne rahmimde açıklık. Ağır zaten hiçbir zaman kaldırmadım. Yürüyüşlerime yordum ben lekelenmeyi ve sürdü baya. Şimdi dinleniyorum. Yine de fazlası zarar olabilir yürüyüşün.