Günaydın kızlar 😊 ben de haftada 3 ya da 4 gün eşimle yürüyüş yapıyorum ve 3,5 4 km buluyor parkur var oradan anlıyorum kaç km olduğunu . Ama dün sağlık ocağına izleme gittim oradaki ebe arkadaş fazla yürüme o kdr en fazla 30 dk dedi ama ben en başından beri hamilelik öncesinde de yürüyüş ve koşu yapan biriydim dünden beri ben mi yanlış yapıyorum diye düşünüyorum