81anne ipekbdr benımde vardı hep dışarıya geldi bitene kadar bu süreçte enfeksiyon riskiniz olmuşmuydu yani sizindemi sürekli dışarı geliyordu
Aysenursgr ipekbdr benimde kanama alanım var kanama alanınız ne kadar sürede geçti acaba ? 2 gün kanamam oldu çok şükür dünden beri kesildi çok korkuyorum başlar tekrar die. Kanama alanımı gösterdi dün keseden daha büyüktü resmen. Acaba kaybolurmu kanamamın kesilmesi ile ?
ipekbdr Aysenursgr benim de kese den buyuk gibiydi 12 den sonra kesildi kanamayi disa atmasi iyi bisi aslinda bi sekilde yol bulup disariya gidiyo kendi kendine kapaniyor o alan allahin izniyle hic korkmayin bol su ve dua edin insallah gececek 🙏🏽
Aysenursgr ipekbdr inşAllah rabbim herkesin yardımcısı olsun hepimiz sağlıkla kucağımıza Alalım inşAllah 🙏🏻
Kk39 annesininkelegi evet 5.haftadan 16.haftaya kadar progestan kullandım ve çok şükür ki kızıma kavuştum
Svdkbs Bende ikizlere hamileydim birini kaybettik malesef digerini korumak amaçlı banada dokror iğnesini verdi haftada bir kez 3 hafta vurdurmam gerekiyo. Digerine bisey olcak diye bende korkuyorum
Burcuyyy annesininkelegi Bende kullandım ilk zamanlarda kahve rengi leke ve ağrım için çok şükür 24 haftadayız
Naz1988 annesininkelegi Ben hamılelıgımın basından berı kullanıyorum suan 29+4 oldum hala kullanıyorum
Naz1988 annesininkelegi Evet canim 5 haftalikken kanama gecirdim hastanede yattim ikiz olduklari icin tehlikem vardi o yuzden rapor aldim calismadim 15 haftalikken hamilelik iznine ciktim