annesininkelegi Merhabalar bugün 6+5 teyim. akıntım değişmeye başlayınca kontrole gittim az önce . Kalp atısını duyduk çok şükür ama akıntım kahverengi. Doktorum progesteron verdi. Bu şekilde sağlıkla ilerleyen var mı
ipekbdr annesininkelegi benim hep kanamam olmustu ilk uc ay kahve oldu sonra kirmizi oldu progestan kullandim suan 38 haftalik dua et stres yapma hic geciyor kanamalar bol su ic o kanama yi disa atmasini sagliyor insallah hic bisi olmaz allahin izniyle
Mrvcnn annesininkelegi ben zamanında 6 kutu kadar kullanmıştım fitil olarak her kutunun içindede 3 tablet oluyor ignesinide olmustum 1 yada 2 kere benimde kahverengi lekelenmem olmustu bi kaç kerede kanamam olmustu suan 33+2 yiz bayadır kullanmıyoruz doktor takibiyle bıraktık
Hyry97 annesininkelegi düzenli saatlerde kullan ihmal etme sürekli dinlen kanamanı atlatana kadar kalp sesini duymuşsn allah kucağına almayı nasip etsin inş🙏
_Koncuy_ annesininkelegi İğne olarak kullandım gün aşırı toplamda 20 tane. 6. Haftamdan itibaren hem kırmızı hem kahve akıntı şeklinde oldu. Daha önce de düşüğüm var ve şuan ikizlerime gebeyim 😊 şuan 13+6 dayız yaklaşık 11. Haftamda lekelenmem kesildi çok şükür. Annemlerde kalıyorum aylardır ve sürekli yatıyorum oturuyorum hiçbir iş vs yapmıyorum ne olur ne olmaz diye zaten ayakta çok fazla kaldığımda rahatsızlanıyorum
Mervella34 Ben ikizlere hamileyim ve 3. Aydan beri progestan adında bir ilaç kullanıyorum düşük riskini azaltmak için veriliyormuş ama benim ki sezeryan olacak normal doğumu önlesin diye vermişti doktorum.Malum ikizlerde riskli oluyor normal doğum.
annesininkelegi Mervella34 o zmaan lekelenme yaşamadan verdi dimi 🙏🏻 Saglıkla alırsınız insallh kucagınıza
annesininkelegi ipekbdr çok teskkr ederimm insallh sağlıkla kavusuruzz hepimiz 🤲🏻🌸hepimiz birbirmize dua edelim hamilelerim duaları makbul olanlardan
Gamze1612 annesininkelegi ben canım bende 6 hastalıkken kullandım şimdi 17 haftalığız oğluşumuzu bekliyoruz.
Tstnptt annesininkelegi bende 12. Haftaya kadar kullandım canm sonra 18..haftada tekrar Bi 10 gün dha kullandım şuan çok şükür 27.haftadayızz
Arslanmomy annesininkelegi canim ben de bu çarşamba kalp atışını duymaya gittim çok şükür duyduk ama sabahinda bir korku atlattim renkli akintim oldu ama doktorum kansulansirici kullandığım için normal dedi progestani sabah aksam aliyordum 3e çıkardı yat dinlen bolbol dedi bildiğim kadariyla lekelenmesi olanlara bu tedaviyi uyguluyorlar. Şuan kesildi inşallah bir daha böyle korkular yaşamayız.