Kızlar bugüm hastaneye gittim. Ateşim vardı. Test yaptırdılar. Covid19 testim pozitif çıktı. Şuan öksürük ve kusma birbirine karıştı. 5 haftalık hamileyim. Dualarınızı bekliyorum. Çok korkuyorum. Hastaneye yatışımı falan yaptılar. Eşim yanıma gelmek istiyor ama almıyorlar. Şuan van dayım. Birkaç kıyafet falan evden getirdi eşim. Ama kızlar tek başıma bu odada mide bulantısı+ateş+öksürük falan yani öksürük fazla değil ama var. Ateşim 39,5. İlaç verdi doktorum. Korktum hani bebeğe birşey olur mu diye. Doktor yok olmaz dedi sen merak etme diyerek beni yatıştırdı biraz ama hala korkum fazla. Bir de düşük tehlikem varmış. Umarım kimse bu virüsü kapmaz. Dualarınızı bekliyoruz ben ve bebişim
:(😟:(