Kizlar bebeğimin hareketlerini çok şükür hissediyorum. Sürekli göbeğimin altında rahmin hemen üstünde gibi. 2gun önce kanamam oldu hala devam ediyor çok şükür bebeğime bişey olmamis. Dün ablamla konuşurken bebeğin göbek altında olduğunu söyledim. Benim bu haftalarda göbeğin üstünde goguslere yakın mesafedeydi dedi. Acaba benim bebeğim asagidami. Yürürken falan da yaklaşık 1aydir aşırı ağrım oluyor. Ablamın bebeği erkek.benimki kız acaba o mu etkiliyor. Bu konu hakkında bilgi verirmisiniz 🙏