Arkadaşlar bugün vajinal muayene oldum 3.kez, nst de sancım çıktığı için doktor 3 haftadır her muayenede alttan da kontrol etti açıklık var mı diye, bugün de baktı rahim iyice yumuşamış ama açıklık yok dedi. Döndüğümüzden beri her tuvalete gittiğimde pembemsi kanamam oluyor. Böyle devamında da kanama yaşayan oldu mu acaba?