Benimde sırt ağrım var tam ortası agrıypr bazen göğüs kafesimde agrıypr nefes alırken zorlanıyorum ama bunlar gebelikten 33 haftalık hamileyim artık iyice ağırlaştık ve her yerim agrıypr hele sırt ortası resmen iğne batırıyorlar.yani çok panik etmeyin korkmayın kendinizi yoklayın hamilelikte bu tip ağırlar çok normal çünkü.öksürrük var ise belki bir nebze derim şikayetleriniz için