Benim de çok düşük ve alerji olduğum için her ihtimale karşı 2 ay kullandırmadı doktorum alerjiyi tetikler belki diye. Yeni yeni kullanmaya başladım 31. Haftamda. Suya damlat demişti ama çok kötü tat bırakıyor ağzımda midem bulanıyor gün boyu. Ekmeğe damlatıyorum farkı olur mu ki sizce?