Kızlar merhaba nasılsınıız 😍 biz bugün kalp atışını ve bebeği gördük çok şükür 🙈 6+5 mişiz geçen hafta gittiğimde doktorum 6+6 dediğinde o kesenin büyüklüğüymüş 😅 daha minnacıkız gördük çok şükür sağlıkla kucağımıza almamızda nasip olur inşallah 😊🙏🏻 İlaç falan verdi mi sizlere doktorunuz? Bana geçen hafta mide bulantısı için prilam vermişti bugün de sadece 2 aydır kullandığım folik asitimi değiştirdi diğer kontrolüm de 3 hafta sonra sizde durumlar nasıl ilerliyor 😊