kbraelif mutlaka gittiğnde iste bence hatta bence 38.haftanda mutlaka git çatı muaynesi iste yapmazsa eğer yine kendimi hazırlamak istiyorum de
çünkü doğum korkusu ne olcağını nasıl olacağını bilmediğimizden oluyor. Halbuki normal veya sezeryan nasıl olacağını söylese bizde bunun üzerine bilgi alırız ve rahat oluruz