Merhabalar aklima takilan bir sorum var ilk gebeliğim oldugu icin sormak istedim 🥰Bana 36.haftadan itibaran cati muaynesi yapılacağını söylediler ama şuan 37 içindeyim hiç bi doktorum çatı muaynesi istemedi hatta bi dahaki muaynemi 39.haftama verdi 😂sadece nts yaptilar her gidişimde neden bakmadılar sizce 🤔