Mervegcl aynen öyle. Test sonucum çıktı. İstanbul Yakacık kadın doğum hastanesine gitmiştim. Sonucum yükselmemiş 154 ten 178 e çıkmış 2 gün de. Kadın bana alttna bile bakmadı dış gebelik olabilir dedi.düşük olabilir dedi. Sağlıksız gebelik dedi. Eğitim araştırmaya git dedi. Göztepe deyim şuan bir güzel alttan baktılar kanamam yok. Kese de görünmedi ama ağrım da yok. Doktor sanki kese oluşacak gibi dedi. Belli de olmaz kesim bişey söyleyemem takip e alcaz dedi. Bakalım hayırlısı. 😔