Kızlar bana dua edin olur mu hastanede sonuç bekliyorum. Sabah lekeyle uyandım hastaneye geldim. Zaten bi dövmedikleri kaldı. Doktorun söyledikleri o kadar moralimi bozdu ki ‘ sana kim hamilesin dedi. Sen daha hamile bile değilsin. Kanama da yok kanama böyle olmaz. Şimdi çarşamba günü belli olur gebeliğin. Dış gebelik te olabilir iç gebelikte olabilir adet te olabilirsin. ‘ dedi benim beynim yandı. Moralim bitti. 😔 Bu devlettekiler bu kadar acımasız olmak zorunda mı. Dua edin bana nolur. Gitmesin bebeğim..🤲🏻😔