Didem111 çok teşekkür ederim kayınvalidem şöyle söylemişti bana ilk ultrasonda görünen eğer uzunlamasına ise erkek eğer daha yassı yuvarlaksa kız tabi bınlaeın hepsi bi teori tutar tutmaz allah bilir ama bende tutmuştu 😊 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🧿🥰