39+2 bizimde gıdıkce zorlasıyor hamılelıgım ıskence oldu resmen dogurmak yavrıma kavusmak istiyorum 3700 agırlıgında devlet hastanesine giden var mı acaba 4 kilo altında sezaryan olmuyormus bir sıkıntı olmadıgı surece oyle dediler yasayan bilgisi olan var mi