Bus0672 yefeninannesi sanırım insiyatifi illere bırakmışlar bazı iller kullanamıyorken bazı iller kullanıyor burdan anladım ya insiyatif vali de yada baş müdür diye düşünüyorum hayırlısı olsun
Mrcktl Gmzece bizdede bir yazı var ama daha kimseye birşey demediler yaa.İyice sinir ediyorlar.Sevindim senin adına🥰
Gmzece CB genelgesi dedi bizim büro yani insiyatif olması saçma. Genelge olduğu için de 32. Haftada eskiden olduğu gibi çalışır raporu alabileceğiz. Sen hangi il
Yaren- Genelge nettir ben anlamıyorum her işde nasıl farklı oluyor bu konuyla ilgili inşallah görüş sunulmuştur ve cevaba göre tüm illerde aynı şey olur kullanabiliriz