Fatma_ali_38 Sumeyyegrbz anladığım kadarğyla her il valiliği farklı insiyatif kullanmış.Umarım bizede olumlu gelir yazı🤲
Maviii13 Sumeyyegrbz tamam bu yazıya göre hamilelerin idari izin hakkı devam ediyor yani yeni bir emre kadar 24. Haftadan sonra ayrılabiliyoruz.
Sumeyyegrbz Fatma_ali_38 aynen her il Farklı yorumlamış. Biz geçen idari izinden de herkesten önce başlama yapmıştık.
Yaren- Sumeyyegrbz ama canım genelge bi tanedir kurumlar degerlendirsin demiyor ki insiyatife bırakılmış birşey yok ki diger acıdan bakıldıgında
Sumeyyegrbz Yaren- iş emniyet olunca herşey oluyo işte. Benim anlamadığım öğretmenler 24 haftada çalışabilir alıp onu da doğum sonrasına aktaracakmış. Burda öyle okudum. Acaba emniyet aynı şeyi yapacak mı
Sumeyyegrbz Maviii13 sivas için öyle ama ben 32. Haftaya girdim bugün 32+0 olduğum için beni kapsamıyor. Çalışmaya devam 😒😒
Yaren- Sumeyyegrbz kesinlikle canım Sumeyyegrbz aynen ben onuda anlamış degilim bırak aktarmayı izne bile cıkamıyoruz ki onlar aktarmayı bile ayarlamışlar
Mrveygn Nisa66 çalışıyorum ama personel aradı izin kapsamına giriyormuşuz yazıyı hazırlıyoruz dediler bu arada 28 haftalıgm ben
Mrveygn Mrcktl yazımız gün içerisinde gelirse haber edicem kızlar, ben erzıncandaym kaç gündür valilikten yazı bekliyoruz demişlerdi.