Aygul01 siz cevrenize göre konusuyorsunuz evet sorun çıkabilir , hayatıdır olabilir fakat bu ülkede açlıktan , borçtan kendini yakan aşan analar babalar var . Çok değil , pek geçmedi yani üzerinden . O yüzden eğer maddi imkansizliktan giremiyorsa kimseye sen elinden geleni yapmamissin diyemeyiz . Komsuculuk , yardımseverlik , arkadaşlık öyle her yerde aynı işlemiyor malesef . İnsanlar artık öyle bir hâle geldi ki elimdeki kuru ekmeği paylaşmak yerine gider çöpe atarım kafasında bir kısmı . Keyfe keder yaptırmam demek ayrı , imkanım yok demek ayrı şeyler çünkü. Siz kendinizi baz alarak konuşuyorsunuz. Ama yaşayan birer organizma istek dünyanın sadece bize sunulan şartlar adı altında yurumediginide bilmemiz ona göre konuşmamız gerekir.