Kbrsydn tabi ki hiçbir sakıncası yok, 73le hamile kaldım 98le doğuma girdim, sezaryan akşamı tartıldım 3 kilo gitmişti moralim bozulmuştu baya ondan 2 hafta sonra 12 kilo vermiştim, sonrasında 3 kilo daha gitti. Ben yemeyi sevdiğim için hiç dikkat etmedim desem yeridir. Ramazanda 2 kilo gitti, bu hafta 1 kilo derken eski kiloma kaldı 7 kilo😄