Ecooo yavrum dikkat et biraz tabi ne kadar desem de edilmiyor zor oluyor her şeyi yiyesi geliyor insanın, bende 96 ile hamile kaldım şuan 29+2yim, bu sabah tartıya çıktım 95,8. Mide bulantım da var birazcık o da etkiliyor ama, şimdi şimdi pişman oluyorum önce zayıflayıp sonra hamile kalmadığıma, hem hamilelik hem kilo cidden zor oluyormuş zaten zayıf da olsan hamilelik insanı ağırlaştırıyor, bir de kiloluyken daha kötü en kötüsü de yememek için direnmen gerekiyor. Akşam yemeklerini en geç 5-6 gibi ye. Onun dışında uyuyana kadar çok acıkırsan meyve ye ya da karpuz, bastırsın birazcık hem bebeğe yarar, belki böyle birazcık dengelersin 😊🙏🏻