Çok kilo alanları yargılama hakkını nerden biliyorsunuz? Bende 35 haftadayım 7 kilo aldım, üstelik süreç kendi kendine gelişti özel bisey yapmadım. Canım istedigini yedim yeri geldi benim eşimde aradı istedigim şeyleri çarşı pazar. Bazılarının kilo alımı ödeme bağlı olabiliyor. Yargılamak çok yemişsin demek size asla düşmez ne kadar ayıp neler yazılmış ya. Bu süreçte tek yaptıgım ödem olmasın diye suya limon maydonoz salatalık tükettim