sakinim_tmm busraburcak 🤣🤣🤣 bizim de hemen karşımızda stad spor tesisleri varda Allahtan açık hava da yürüyüş yapıyorum bol bol ☺️
Ertugrul-23 damlaege acaba üstüne düşüyoruz diye mi böyle uzuyor umursamasak belki şimdiye doğmuştu 😂😂
busraburcak sakinim_tmm ay evet kuzum amin valla ben sürekli dua ediyorum hem kendime hem genel olarak bekleyen herkese 🧿🙏
sakinim_tmm busraburcak Allah razı olsun 😊 😊 bende qynı şekilde hele foruma girdikçe hepimize bolca dua ediyorum
Ertugrul-23 damlaege sağlıkla kucağına al kuzummm güzel bir doğum olur inşallah senin için 😘 çok teşekkür ederim ☺️
HanifeOkutan Mukaddes-123 ben de 36. Haftamdayım 3 cm ile bekliyorum 5 gündür 😂😂 benim de kafamda deli sorular
Ertugrul-23 damlaege canım ne yaptın doğum gerçekleştimi. Nasıl oldun. Bu arada dün bnde sezaryenle mecburi doğum yaptım 😁
damlaege @Ertugrul-23 Merhaba canım bende hayat hastanesinde pazar günü sezeryanla doğum yaptım. Çok şükür eve çıktık ikimiz de iyiyiz siz nasılsınız 😍Allah analı babalı büyütsün inşallah hayırlı olsun 👼🏻🧿💙
Ertugrul-23 damlaege çok tşk ederim canım bizde iyiyiz çok şükür benim ağrılarım oluyor sadece başka da sorunumuz yok 😘
damlaege @Ertugrul-23 O ağırlar hala daha bende de var canım sanırım bir süre de devam edecek Allah yardım etsin inşallah bizler de en kısa zamanda toparlanalım 🤲🏻🥰