Mommmmmmm Mukaddes-123 2 cm açıklıkla 2 hafta beklemiş arkadaşım. İnşallah tez vakitte kucağına alırsın 🙏🏻
Ertugrul-23 Mukaddes-123 bnde 38+2 yim meraktan soruyorum nasıl anladılar açıklığınızı yani bakmalarına sebep olan şey neydi muayene mi sancı falan mı
Eliftmzkrkmz Genelde son haftalarda çalı süpürgesiyle ev temizliği önerirlermiş açılma için😊 pilates topuda işe yarar veya cinsel ilişki
Ertugrul-23 Eliftmzkrkmz çatı muayenesini geçen hafta yaptırdım. Bu hafta da kontrolüm vardı nst ile ultrasondan baktı. Açılmaya bakmaları için nasıl bişey olması lazım onu merak ettim.
damlaege @Mukaddes-123 Benim 36. Haftamda 1 cm açıklık vardı ama hala ne bir nişan ne de su gelmesi yaşadım. Nst de sancılarım var ama doğum sancısı olacak kadar değil. Şuan 39+5 im doktorum 41. Haftaya kadar bekleyecez dedi 🙈
damlaege @Ertugrul-23 Ben şiddetli bel ve kasık ağrısıyla gittim dayanılacak gibi değildi. Nst de de sancı çıkınca ebeye yönlendirdi doktor. Açıklığa baktı o şekilde 🤷🏻♀️
damlaege @Ertugrul-23 Amin Allah sizin de yardımcınız olsun ve sizden de razı olsun 🥰 sanırım Elazığ postu açmıştım sizde elazığdaydınız yanlış mı hatırlıyorum 🙈
damlaege @Ertugrul-23 Başta Fethi sekindi sonra hayat hastanesinde Cem beye gittim şimdi tekrar Fethi sekine diyorum 🙈 sizin 🥰
Ertugrul-23 damlaege acaba üstüne düşüyoruz diye mi böyle uzuyor umursamasak belki şimdiye doğmuştu 😂😂