Merhaba hanımlar ben 30 haftalık hamileyim ve hala cinsiyetinş tam öğrenemedim il gittiğim yüzde yetmiş 80 dedi o sanırjm ya organını gördü ya benzetti bana da gösterdi 2. Doktor kemik yapısına göre erkek dedi bence kız olma ihtimali yok dedi 3. De erkeğe benziyor dedi bugğnde maalesef kapanmıl göstermedi böyle bi durum yaşayan var mı sonradan değişirmi yarın tekrar gidicem ultrasona girmeden önce çikolata falan yesem işe yarar mı öerak ediyorum artık alışveriş de yapamadım daha