Wonderanne birprensesannesiiiiii biz 32+4uz sanırım 2 kilo olmadı gerekiyordu 1860 gram çıktı insaAllah toparlarim biz baba anne biraz iriyiz o yüzden doktorumuz iri bebek bekliyor
Wonderanne birprensesannesiiiiii insaAllah her şey yolundadır canım benim ya ben üzüldüm bugün bir hafta geçmez şimdi bana 😣
DamlaNur29 birprensesannesiiiiii sende bendensin ufaklıktan gelen bişey midm bulanıp kusuyorum onun yerine yogurt süt yemeye calısıyrm
Esraorhan birprensesannesiiiiii canım en başından beri, bi gün çift bi gün tek yumurta yedim, kaşar peyniri, tahin pekmez, kışın devamlı portakal yedim şimdi muz yiyorum iki bardağa yakın nesquik süt içtim, ve çiğ badem yedim,,,
DamlaNur29 birprensesannesiiiiii benimde babannem zorla yedirirdi ondan tiksindim demekki tek ben değilim yemeyen😁
Nur8lina Ftmanzlm protein de tüketiyorum et turu olsun ama hamile kaldımda meyveyi çok sevmeye yemeye başladım
Psikolog-anne birprensesannesiiiiii canım katkısız dogal beslen alacagı kiloyu alır o. Nesquik kilo aldırsa dahi sağlıklı bir kilo alımı olmayacağı için gereksiz. Boşu boşuna yemeni önermem çok saçma olmuş hamile insana dogal beslen denilir abur cubur önermişler resmen.