Canım gayet normal hatta cok güzel birşey hareketli olması benimde öyle hatta cok cok fazla hareketli ultrasonumuz bile 2 saat sürüyor cok hareketli oldugu için doktor organlarına bakmakta kalbinin sesini dinlemekte zorlanıyor büyüdükçe hareketlerinin azalması gereken yerde ii ce arttı sabahlara kadar uyuyamıyorum bazen canımı cok yakıyor ama doktorum böyle olmasının mutlu bir bebek olduğunu ifade ettigini soyledi bu Arada 36 haftalık hamileyim ins Doğumda da böyle hareketli olurlar bir avazda doğarlar 🙂