Onetreehill Kızlar selam, 22+4 günlük hamileyim ve özellikle bu gece bebeğim hiç durmuyor, devamlı hareket halinde çılgın 😂 Gülüyorum hoşuma gidiyor... Normal bir durum değil mi kızlar? Benim gibi olanlar var mı aranızda?
Babyseymen Onetreehill bizim ki kafasına göre takılıyor valla birgün akşama kadar oynarken birgün belli bi saatte oynuyor benimde çok hoşuma gidiyor tekmelemesi hele birde peş peşe saydırıyor bayılıyorum ama bizim beyfendi benim elim bile değince vurmayı kesiyor biraz buna üzülüyorum 27+2 olduk daha babasına bir kere bile vurmadı 😔
Meryemak Onetreehill 26+4 olcaz 12den sonra 😂 bizimde öyle artık dışardanda baya belli oluyor tekmeleri ve aşırı hareketli maşallah diyelim bebişlerimize 😍😍
ozgeilhan Babyseymen o bizde de var babaya bir iki kere denk gelmiştir tekmesi hemen çekiliyor tospa 🙈😂 biz de 25+3’üz benimki de aşırı hareketli geçen gün takla attığını farkettim dışardan izlerken hoşuma gidiyor bütün gün izliyorum göbeğimi açıp 😍😂 bizim bu haftalarımızda normal belli ki aşırı hareket 🤗 Onetreehill DnHazrlklar
DnHazrlklar 22+5 im ben de sayamadım artık özellikle son 2 saattir şuan yerleri çok fazla o yüzden bol bol hareket halindeler ☺ Çok normal yani canım malaAllah nazar değmesin sağlıkla kucağımıza alalım
Onetreehill DnHazrlklar aminnnn canım, her dokunuşuna kurban olsunlar😍 Rabbim isteyen herkese bu duyguları yaşatsın🙏🏻💕😘
gnc DnHazrlklar canım sen bir 30. Haftalara gel o zaman hareketleri görürsün 🙂 uyutmazlar sokağa çıkarmazlar göbeğin hep dalgalanır bazı tekmeleri canını acıtır... daha neler neler 🙂
Onetreehill Babyseymen ağır beyefendi demekki sizin yumurcak, bizim paşa da sadece benim istediklerime oynuyor 😂😂
ebruaren Babyseymen benımkı de 😅hareket halındeyken babasını cagırıyorum babası elını koyunca ınadına duruyor 😂
Onetreehill Meryemak maşallah, aynen öyle canım 1 kere videosunu çekebildim. Çekim yaparken duruyor kapatınca başlıyor 😃😍
Meryemak Onetreehill bende bi kaç kere çektim dediğin gibi her zaman yakalayamıyoruz video çekerken 😍 bazen canımı acıtıyor tekmeleri 😂
deletedmom01 ozgeilhan canım 30.hafta gibi daha'da hareketli oluyorlar bazen göbegimi sallıyo 😂😂 eşim elini koydugunda yapma kızım vb bisey dese muhabbet etse oyle sakinlesiyo ama akşama kadar durmuyor 😊😊 son aylarda bazen hareketleri can yakıyor 😔 ama benimde cok hosuma gidiyor ya dogumdan sonra özleriz bu anları😊😊♥
Onetreehill Meryemak gerdirdiğinde tuhaf hissediyorum bende, ilerleyen zamanlarda napacağız bakalım🙄😂
Meryemak Benim oğlum babasınada baya tekme atıyor ya kişi ayırt etmeden herkese vuruyor 😂😂 sanırım çok hareketli olacak
RabiaKtkc gnc 31 hafta 5 gunluguz ve uykuya dalmak icin saymadigim ne koyun kaliyo ne keçi attığı tekmelerle babasını bile uyandiriyo 🤗
gnc Onetreehill bende öyleydim çok mutlu oluyorum saatlerce izliyorum hareketlerini ama geceleri bazen kötü oluyor uyuyamıyorum.. bazen doğduktan sonra hareketlerini çok özleyeceğim için şimdiden üzülüyorum