deletedmom11 Ne güzeL en ideaL kiLo 3 bence 😒 bana da bugün şişman bebek dedi 😒 inan hiç hoş bişi değiL nasıL çıkacak derdine düşüyo insan 😒😒 kiLo sağLıkLı oLması anLamına geLmiyo iLk bebeğim 3 kiLo doğdu gayet sağLıkLıydı 😍
Ferahh Herkese çok teşekkür ederim çok moral verdiniz bana Allah hepinizden razı olsun 🙏🏻 Yüreği güzel anneler herkese hayırlı doğumlar dilerim 🙏🏻❤
NurdanHakan Ferahh 22.haftada cinsiyet için ancak net konuşulur genelde doğumdaki kiloyu bu haftada net söylemek çok manasız ki mühim olan bebeğin sağlığı kilosu teferruat hiç strese girme Allah sağlıkla Doğum nasip etsin🙏💕
OglusumuBeklerken Bencede 3kilo iyi benimde 3bucugu bulmucak dogum 37+2yim suan doktorum kilosuna iyi diyo herdefsinda😇 ayrica babam 9ayda 750gr dogmus simdi masallahi var😂😂
Didemalkanendik Ya canm bvarsın küçük olsun yeterki canı sağlıklı sihhatli olsun bak bnm oğlum 3600 doğdu 6-7 aylıkken 10-11 kgydu inan ne emekleyebildi ne dönebildi okadar sıkıntı yaşadık kii şimdi 3 yasında normale döndü oda çok fazla hareketli olduğundan