Ferahh 3 kilo civarındaki bebek küçük olmuyor hiç üzülmeyin zaten 1 kiloda olsa önemli olan sağlıkla kollarınıza almanız.Allah bağışlasın inşallah.ben 2.150 gr doğmuşum.Asla hastalanmadan bir bebeklik ve ufak tefekler hariç çocukluk geçirdim.3 yaş büyük abime göre güçlü kuvvetli bir çocuktum.görseniz bir deri bir kemiktim ama çok sağlıklıydım.Allahıma şükürler olsun.Zayıf bebek iyidiiiiiiiiir,kendimden biliyorum 😉
adınız gibi içinizi de ferah tutun