SerenGkpnar Nisan anneleri ne durumdasınız ? Bebişleriniz nasıl? Siz nasılsınız ? 19+ 4 teyim. Yorumlarınızı bekliyorum ☺
Tugba Bizde 18+2 deyiz bu ay ilk aylara gore iyiyiz. İlk aylar bulantılardan hep hastanede yatıyorduk😩
burcuburcu Tugba tuba ne zaman geçti bulantıların ben 16. Haftadayım 2 haftadır çok iyiydim tam geçti derken tekrar başladı ya
CansuHakanDabakan mercimek bende oldum gecen hafta acımıyor sadece bi kaç gün kolu kaldırırken agrıyor o kadar ☺
SerenGkpnar mercimek tetonoz aşısımı oldunuz? Nasıldı aşıdan sonra herhangı bir etki oldumu yorgunluk halsızlık vs gbi
Mybabyboy 18 haftadayiz hersey yolunda idrar yolu enfeksiyonu disinda😧 yarin yeniden idrar külturu yaptiracagim ins gecmistir😊
Tugceks Bende Yen'i üye oldum 19.haftadayız herşey iyi şükür miğde yanması oluyor ara ara sizlerde de oluyor mu
mercimek @CansuHakanDabakan çok korkan biri değilim aslında ama kan aldırırken bile kendimi sıkıyorum inşallah dediğin gibi olur😌🙈
saLeylaDnmez Kızlar 18haftalığım bende hala bebişimi hissetmiyorum ve ilk nasıl anlıycam hareketlerini yardımcı olun 😒
pamuksekerinannesi elvann Bizde kızımla 20+1 olduk💕 Aşı yaptırdın mı canım bide detaylı ultrasona girdin mi 😍😂