Dilberim kişiden kişiye değişiyor sanırım kimisine uyuşturucu etki ederken kimisine etki etmiyor galiba. Şöyle düşün o bölgede bir sürü sinirler var ve çoğu uyuşmuşken tam uyuşmamış olanlar olabiliyor. Fakat herkesin dediği gibi dikiş falan değil önemli olan kısmı, o sancıları doğru karşılayabilmek dayanabilmek. Doğumun esas konusu sancı yani dikişten korkmayın, ikinci doğumumu yapıcam ilkinde kesi atıldı keserken değil ama dikerken hissettim bazı bölgelerinde mesela ama şuan ikincisinde yırtılma olmasındansa düzgünce kesip diksinler isterim korkum yok yani yaşamış olduğum halde. Siz de korkmayın oraya takılmayın bebeğiniz gelince zaten onu merakla izlemekten aşada neler yaptıklarına pek takılmıyorsunuz hemen olup bitiveriyor 🤗