Aydeniz09 merhaba , ben gidiyorum Kızıltepe de özel bir klinik idi. Oradan memnun kalmadım. Tekrardan bir dr araştırmasına girdim. Merkez de Mehmet Emin Ayag kliniğini buldum. Ve kime sorduysam tavsiye etti. Gittiğim memnun kaldım. Şöyle ki eşimin çalıştığı tüm iş arkadaşlarının arkadaşları vs hep oraya gidiyor şuana kadar olumsuz bir şey duymadım doktor hakkında