aysehifa4 Kızlar merhaba emzirme sütyeni alacağımda kaplı kapsız diyo o ne demek birde kullanan anneler hangisini önerirsiniz.?🤔
Emrasf aysehifa4 kaplı olan normal sütyen gibi, kapsız olanda telsiz ve rahat kullanımlı. Ama kapsız olan göğüs ucunu belli oluyormuş
sedanuratas aysehifa4 canım bence emzirme atleti daha mantıklı ben ondan almıştım emzirme sütyeni kullanışsız geldi bana 😊
Emrasf aysehifa4 ben 1 tane kapsız aldım evde rahat kullanım diye. 2 tanede kaplı alıcam dışarı falan çıktığımda rahat olsun diye
Emrasf aysehifa4 ben 1 tane kapsız aldım evde rahat kullanım diye. 2 tanede kaplı alıcam dışarı falan çıktığımda rahat olsun diye
AybarsMomy aysehifa4 kaplı olan normalde kullandığımız gibi süngerli sütyen kapısız penye sütyen ve uçlarını belli ediyor canım. Gerçi emzirirken göğüs pedi de kullanıcağımız için uçları belli olmaz belki. Ben iki çeşidinde aldım. İki tanede emzirme atleti aldım . Evde yalnız olduğumda yani eşimden başka erkek yokken atletle gezerim çünkü evde. Nasipse temmuz başı doğum.
_Koncuy_ aysehifa4 kaplı normal kalın süngerli gögüs ucunu belli etmeyenlerden kapsız da süngersiz içi boş gögüs ucunuz belli olabilir. Birde balenli balensiz vardır o da tel demek oluyor. Gögüsün altındaki tel olmuyor hem süt kanallarını da sıkıştırmadığı için sertleşme yada tıkanmada olmuyormuş. Ben genelde kaplı balensiz ya da kaplı sporcu atletlerinden çok tercih edildiğini gördüm
Yaprak2019 aysehifa4 ben hm den aldım , kapsız böyle sporcu sütyeni gibi , şu anda da giyiyorum hatta ama benim göğüslerim normalde de büyüktü o yüzden kaplılar olmuyor ve çok rahatsız ediyorum, doğumumda temmuzda sıcak basar darlanırım diye kapaız aldım
AybarsMomy Ozgee11 valla canım şu bildiğimiz sütyen markalarına baktım hep pahalıydı ebebekten aldım markasına bakmadım babyme mi acaba 30 tlydi
Marazin_annesi aysehifa4 sudyene gerek yok bence canım ama almak istersende al dursun kenarda nolur nolmaz…
Marazin_annesi aysehifa4 😂 benimde ilk hamileliğim canım ama ben karışıklık yaşamıyorum internetten bakıyorum ne lazımsa onu alıyorum abartıya kaçmadan 😂😊