Merve-T Benim gibi daha çok yeni anne adayları, Bursa’da hangi hastaneye, hangi doktora gidiyorsunuz? Hem tanışmış oluruz hem fikir alışverişi yaparız :)
Damlasim Merve-T hayat hastanesi naike gokce akagunduz onda dogum yaptim cok memnun kaldim kusursuzdu. Bazi insanlar soguk bir doktor desenlerde iyi bir doktor
Damlasim Merve-T hayat hastanesi naike gokce akagunduz onda dogum yaptim cok memnun kaldim kusursuzdu. Bazi insanlar soguk bir doktor desenlerde iyi bir doktor
Asc-18 Merve-T 7+3 haftalık hamileyim medicana ya müzeyyen uyanık a gidiyorum doktorumdan çok memnunum neden bilmiyorum ama medicana daki kadın doğumcumların hepsi iyi sanırım hiç kotu bisey duymadım
Merve-T Damlasim ben de ilk kez medicana volkan beye gittim. Çok bilgilendirici, güleryüzlü bir doktor. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl olucak.
Kadriye2411 Medikalpark rukiye gönüllüye gidiyorum memnunum doktorundan ne sorarsam sabırla cevapliyor güleryüzlü numarasını verdi daha ilk günden birşey olursa ulaşabilirim rahatlığı var
Elifnuur tgce_brs ben 11. Haftamda çekirge doruk hastanesinde sühendan hanımla tanıştım ve gördüğüm en mükemmel doktor bebegin için tercih edebilicegin en iyi doktor diyebilirim bebek ve seninsaglikli bi hamilelik geçirmen için elinden gelini yapıyor kesinlikle tavsiye ediyorum
tgce_brs Merve-T evke modiloft ta Gülcan satır a gittim 2 kez ama doğum yaptirmiyomus aslında kendisini sevdim ama gittiğim doktorum dogumumda girsin istiyorum o yüzden değiştirmeyi dusunuyorum
es_es Cenk Aşkalli’ye gidiyorum gayet de memnunum. Çok ilgili, çok güzel yönlendiriyor. Kafama takılan bir şey olduğunda mesaj yazıyorum 5-10 dakika içinde geri dönüş yapıyor
Merve-T Esen16 kaçıncı haftadasınız. Biz de medicana’ya gidiyoruz. :) Doğumla ilgili bilgi aldınız mı?
es_es Merve-T 280 tl fakat bir muayene bir kontrol. Yani 280 ödüyorsun 2 defa gidiyorsun gibi. Doğum fiyatını hiç sormadık bile. Geçen sene kardeşim de Cenk Bey’e gitmişti, memnun kalınca ben de hiç arayışa girmedim.
Merve-T Esen16 ay kusura bakmayın ben başka bir cevap ile karıştırmışım. Bir de medicana ile aynı diyorum 🤦🏼♀️ Doğum ücretini konuştunuz mu demek istemiştim ben. Yanlış anlaşılma oldu 😊