Benimde ilk aylarda gögüslerimle resmen basim dertteydi hem müthis bir kasinti hemde agri. Sporcu tatzi yarım atlet südyenleri kesinlikle tercih etmelisin onlari giymeye baslayinca rahatladim.. çatlak kremi disinda birseyde kullanmadim. Simdi ise lansinoh diye bir krem cok öneriyorlar bakalim aldim dogumdan sonrada onu kullanacagim.