Mehtee Ceydaackgz cuma gunu kontrolumuz cok merak ediyorum kilosu boyu ne durumda bu ay hep aklim ordaydi acaba gelisiyor mu diye kendime yersiz stresler yapmıştım. Bel ağrıları merdiven cikmamalar başladı yorgunluk halsizlik cabası. 🥴
Researcher_mother Ceydaackgz gebe olduğumu yeni anlıyor gibiyim bu zamanlara kadar pek şikayetim olmadı şükür ama smdi 33 olduk ağrılar hareket kısıtlılığı başladı malesef 🙄
Researcher_mother Mom9272 ah cok berbat ya özellikle yataktan kalkarken zor kalkıyorum dönemiyorum bugün yürüyüşe başladım kasık ağrıları zorluyor biraz😑
Ceydaackgz Mom9272 aa ben de 32+2 deyim doktorum bugün kasık ağrıların var mı olursa mutlaka söyle dedi. Bu önemli olabilir canm bir doktoruma danış istersen
Aliayse 30 haftalıkken 1832 kiloydu şu an 32 haftalığız, Maşallah hiç durmuyor kızım yerinde bende de adet ağrısı gibi ağrılar ve sertleşmeler oluyor, hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🙏🙏
Ceydaackgz Aliayse amin inşaAllah sertleşmeler normal dedi dok. Toplanıyo bi tarafa çünkü. Benimki de maşallah yerinde durmuyor ☺️
Ceydaackgz Mehtee bende çok hareketli bi insanım dok kızdı doğum pozisyonunda çocuk yatıcaksın 36. Haftaya kadar dedi.. yatmak benim için eziyet nasıl yapıcam bilmiyorum ☺️
Ceydaackgz Researcher_mother kasığında ağrı varsa yürümemelisin .. doktoruna bir danış istersen aşağıya doğru baskı hissediyorsan bu 33 haftalıkken çok iyi değil.
ayseeemiray Ceydaackgz bu hafta gideceğim hafta sonu kontroleme hareketler hızlandı eskiden hareket fazla etmezdi kızım simdi resmen karnımın içinden cıkacak gibi hareketli ama buara cok yoruluyorum iş yapmam gerek yapasım yok niyeyse temmuzda doğumum ama sanki vakit gecmiyor
Ceydaackgz ayseeemiray evet özellikle bu haftada hareketler çoğalıyo demek ki benim de öyle tekmeler acıtmaya başladı.. zorlama çok kendini canm yavaş yavaş yaparsın işlerini
-sldtnc_ Ceydaackgz 32+4 olduk 1800 gram 43 santim kızım karnımda sertleşmeler ve biraz ağrım oluyor dünden beri sanırım bu haftalarda normal
Mehtee Ceydaackgz ayy kizz suss Allah korussun daha hic oturduğum olmadi benim hergun deli gibi ev temizliyorum 😂🥴 yat derse doktor asla yatamam normalde hamile değilken bile uzanmayi sevmeyen insanim nefesim daraliyordu 🙄
Ceydaackgz Mom9272 bebek aşağıya baskı yapıyor yada aralıklı kasılmalar oluyor Olabilir. doğum sancısının daha az hissedilir hali gibi adet sancısı gibi bir şey hissedersen ara dedi doktorum. Ama tabi bu sancılar belli aralıklarla oluyorsa dedi normal de gün içinde 5 6 kez kasık ağrısı hissetmek normalmiş. Düzenli olursa sıkıntı dedi.
Researcher_mother Ceydaackgz pelvik ağrım bi süredir var yerleşme oldugu icin sanirim ama kasık ağrısı yürüyünce oldu bitek öle düzenli değil haftaya kontrole gidecem bakalm
Yaman Ceydaackgz haftaya kontrolum var en son 28 haftada gittim suan bilmiyorum ama hareketler fena artik can acitmaya basladi 🙂
Ceydaackgz Ftm kramplar için ani hareketlerden kaçınmak lazım. Ben de sabah uyanınca yataktan kalkmam çok komik oluyor ağır hareketlerle döne döne kalkıyorum yoksa kramp giriyo kasığıma cok da acıyor