Zivenna https://imgyukle.com/i/yecti0 https://imgyukle.com/i/yeclCY kızlar dün de yazdım ama pek cevap veren olmadı. 16+4 haftalık hamileyim. Doktorum bebişin cinsiyeti için tahminde bulundu ama kesin bir şey demek istemiyorum dedi. Bu arada söylediği cinsiyet ile benim hissettiğim tamamen farklı. Cinsiyetten anlayanlar tahminde bulınabilir mi lütfen
Seherr Zivenna canım burada bebeğin resmi var özel bölgesinin resmi yokki insanlar nasıl anlasın ?? Yani doktor bile kesinleştirememişken burdakiler ne yapsın en fazla sallarlar zaten 2 seçenek var ya kız ya erkek 😊
Oozzee Zivenna kıza benziyor. Oğlumun bacak arasında bariz pipisi vardı, seninki boş ve düz gibi.. Ama belki bacaklarını çok kapatmış, o yüzden öyle çıkmış da olabilir. Doktorun ne dedi bu arada?
Zivenna yesim_gokdeniz 16+4 haftalığım. Hamileliğimin başından beri çok farklı hissettim. Bılunduğu tahmine de çok şaşırdım
Hatice1721 Zivenna [url=https://hizliresim.com/Q0cM4o][img]https://i.hizliresim.com/Q0cM4o.jpg[/img][/url] Yorum yapabilir misiniz acaba ?
2626262782ayse Zivenna [url=https://hizliresim.com/bgmU8p][img]https://i.hizliresim.com/bgmU8p.jpg[/img][/url]. Bize de bakar mısını🥰
Sultan55 Oozzee https://resimyukle.io/r/H8MGcRJsmO merhaba sizce bu bebeğin bacak arası mıdır 14 haftalık
Toplumcubirisi Eslem13esila https://www.hizliresim.com/lh06z6i bana da tahminde bulunur musunuz acaba 21.hafta 🐱
Aysegul354 derinozkaya hamile kaldığımız ay hangisini yazicam acaba. 27 martta hastalandim en son. Mart mi yazicam
Busra2013 derinozkaya erkek cıktı😂😂😂bende oyle hıssedıyorum bakaoım bı kız bı erkek dedı beklıoz sonucu 20. Haftada
derinozkaya Zivenna bana 12. hafta erkek 13. hafta kız dediler canım rabbim en iyisini bilir vardır bi hayır 🤲🏻
Kulcekubra Nur5495 Paradise üç çizgiyi nasıl anladınız bende detaylı ultrasona girdigimde iki Dr vardi bana bakan Dr anlayamadı yanındaki Dr a sordu o Dr da 3 çizgi var kız dedi daha sonra diğer Dr yok erkek dedi kafam karıştı benimde o yüzden
ae3535 derinozkaya bana 11+4 te kiz dedi. Erken mi sizce? Ama doktorumuz cok profesyonel yanilacagini sanmiyorum. Sizin yanilma doktor kaynakli mi yoksa bebegin pozisyonu mu
26_26_26ggg Zivenna ben bu şekilde anlamıyorum ama 4 boyutlu baktığında benimkinede kız dedi geçen hafta ben de hep erkek hissediyordum öyle diyince şok oldum tabikide ikiside evlat yeterki sağlıklı olsunlar ama hep bi insanın kafasında bi cinsiyet oluyor doktor tam tersini söyleyince de şaşırıyor insan anlayabiliyorum :) bakalım bende Haziran’ın sonunda gidicem tekrar oxaman 17 haftalık olcak kesinleşcek aynımı dicek değişcekmi çok merak ediyorum
Meltem-82 26_26_26ggg bende sizin gibiyim 13 haftalık kız dedi değişir diye çok korkuyorum sizin ne oldu acaba
Ersev Nur5495 benim doktorumda 4 boyutlu da yüzde 80 kız dedi 12+4 de.Haftaya tekrar kontrolüm var bende merak içindeyim zaman geçmiyor