meleklerimm2 herkesten allah razı olsun inş alırım bian önce kucağıma siz anneler ve yeni anne adayları ne olursunuz dualarınızı eksik etmeyin...😢
GlahBilgiliPelit meleklerimm2 normal doğum yaptıgın için mi oksijensiz kalmış cnm? :/ dualarım senin ve bebeğinle inş güzel haberlerini alıcaz 🙏 Rabbim sizi bebeğinle kavuştursun inş 🙏🙏
meleklerimm2 GlahBilgiliPelit doğum esnasında zorlandığım için oksijensiz kaldı öldüre bilirmişimde eğer öyle bişey yapsaydım bende ölürdüm
burcuburcu meleklerimm2 evet 3 gün kaldı küvezde solunum problemi vardı sonra çıktı sarılık oldu tekrar yattı zor bi süreç oluyo ama sonra toparlıyo hemen üzülme
Arzuylmz Canım çok geçmiş olsun rabbim yavrunu sana bağışlasın inşallah seni çok iyi anlıyorum benim bebeğimde 50 gün kaldı yoğun bakımda yeni kavuştuk birbirimize inşallah tez zamanda sizde kavuşursunuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤
meleklerimm2 Arzuylmz aminn cnm inş valla 2 gündür emzirmeye gidiyorum kucağıma verdikleri an onu bırakasım gelmiyo o kadar küçük ki kıyamıyorum biliyorum orda daha iyi bakılıyo ama anne yüreği işte dayanamıyorum tez zamanda kavuşmayı bekliyorum...
Arzuylmz meleklerimm2 aynen bende öyleydim biraz daha kalsam olmaz mı diye soruyordum yormayalım diyorlardı öyle böyle 50 gün su gibi geçti gitti şimdi yanımda uyuyor rabbime şükürler olsun 🙏🏻🙏🏻