21 yıldır FMF hastasiyım bende her zaman romatoloji uzamanına gittiğimde hep sordum gebelikte ilaç kullanabilecekmiyim çocuğum olacak mı ilaç zararı olur mu diye hep aldığım cevap da aynıydı tabikide kullanacaksın asıl kullanmazsan sıkıntı kullanmazsan atak vurur her atak vurduğunda böbreğine bir siyah nokta atılıyormuş gibi düşün yani böbrek yetmezliğine götürür bu hastalık seni derdi evlendim ve şu an 13 haftalık hamileyim başlarda doktora gitmeden de intarnetten çok araştırma yaptım kullanılırmı diye kullanmayan hastaların çoğunda bebeklerinde de hastalık çıkmış ve gebelikleri çok zor geçmiş kullananların çocuklarında hiç hastalık çıkmamış gayet sağlıklı bebek doğurmuşlar benim teyzelerimde de var aynı hastalıktan onlar da çocuğum engelli olur kokusuyla ilaç kullanmadı ve teyzem 3-4 defa düşük yaptı gebeliği çok zor geçti ataklarla hep ve zaten ilacı içsen de bu hastalık değerlerin düştüğünde sana atak olarak vuruyor bebek bütün vitaminleri anneden aldığı için hele bir de içmezsen düşün yani demek istediğim ilacı içmeniz lazım sizi çok korkutmuş hakkınıza girmiş Allaha havale edin allah sizi evladınıza evladınızı da size bağışlasın ☺️👍🏻